مامانا فرق اپتامیل ۱و گیکوز ۱چیه کدوم بهتره

۷ پاسخ

خاندان ما گیگوز میدادن چون متخصص گفته خیلی قدیمه و به اکثربچه ها میوفته و اسهال و یبوست نمیاره

گیگوز به نظرم از لحاظ جذب و دفع برای گوارش بچه راحت تره. ولی اگه دوتا شیر خشک خوب میخوای گیگوز و سوپرامیل خوبن.

گیگوز بهتره ...وزن دهی خیلی خوبه
من که خیلی راضی بودم

من دارم به پسرم گیگوز میدم خوبه شیرش

گیگوز

معلومه اپتامیل بهتره
ولی گیسوی ب پسر من میسازه خوبه

اپتامیل کامل ترو بهتره

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی