خاندان ما گیگوز میدادن چون متخصص گفته خیلی قدیمه و به اکثربچه ها میوفته و اسهال و یبوست نمیاره
گیگوز به نظرم از لحاظ جذب و دفع برای گوارش بچه راحت تره. ولی اگه دوتا شیر خشک خوب میخوای گیگوز و سوپرامیل خوبن.
گیگوز بهتره ...وزن دهی خیلی خوبه
من که خیلی راضی بودم
من دارم به پسرم گیگوز میدم خوبه شیرش
گیگوز
معلومه اپتامیل بهتره
ولی گیسوی ب پسر من میسازه خوبه
اپتامیل کامل ترو بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.