ممنون از همه عزیزان🙏🌹🌹💜💜
گیگوز به همه بچه ها میسازه
چون سبکه
منم اپتامیل میدم ی تایمی اسهال داشت جونیور دادم الان هر دوشو میدم خیلی خوبه
آپتامیل پرونوترا خوبه بنظرم من گیگوز دادم دفعش خیلییییی زیاد شد دیه ندادم
من ابتامیل میدم راضی ام
گیگوز خوبه من میدم
عزیزم باید استفاده کنی ببینی کدوم ب بچت میسازه
گیگوز سبکه من راضیم به بچم ساخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.