سلام میگم من بچمو واسه شنوایی سنجی نبردم

۵ پاسخ

یکبار باید یک ماهگی ببرین یکبار سه یا 6دقیق یادم نیست

خب خیلی اشتبا کردی

منم نبردم

خب ببر

باید ببری دیگه🤣

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی