۲ پاسخ

پسر منم حس مالکیت رو همه چی داره بخصوص وسایل پارک بزرگ و کوچک رو میزنه میگه اینا مال منه حق ندارید باهاشون بازی کنید😑هرچیم میگم بهش متوجه نیست میگه نه،مال منه!!

عادیه عزیزم پسر منم میزنه ولی مونمیکشه

سوال های مرتبط