گلوشون نازکه 😂
قاروق
شاید فاروق شده پسر منم این طوری شده بود فهمیدم چیزی تو گلوش مونده بود چون گلوشون خیلی نازه سریع اذیت میشن
اوووف فک کنم من ۳ تا شیر خشک همینجوری ریختم رفته ، هی من درست میکردم دخترم نمیخورد ، آخرش فهمیدم رفلاکس پنهان داره ar دادم بهش
اعتصاب شیر کرده نگران نباش خودش خوب میشه تو خواب بیشتر بهش شیر بده آب سیب یا شیر بادام به شیریش یکم اضافه کن کم کم مزاجش تغییر میکنه خوب میشه پسر منم همینطور بود دکترم نتونست راهحل بده
اشتباهت همین بود که با سرنگ دادی ، اعتصاب شیر کرده تو هم با سرنگ دادی بدتر به اعتصابش دامن زدی ، باید صبوری میکردی و باز باید به همون حالت قبل هی پیشنهاد میدادی تا آخر قبول کنه و بخوره ، دختر منم یه هفته اعتصاب کرده بود ولی من روش و عوص نکردم و هی پیشنهاد میکردم ، اصرار نمیکردم ، آخر خودش دیگه انقدر گرسنه میموند بعد یه هفته اوکی شد
عزیزم سه چهار ساعت نده گرسنه بشه میخوره غذا کمکی میدی؟
چند وقته اینجوریه؟
شیر خودتو میخوره یا شیر خشک؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.