مامانا کی باید به بچه هامون غذا بدیم

۵ پاسخ

بستگی داره دیگه اصلش پایان 6 ماهگی هست
اما بعضی ها بخاطر رفلاکس یا کمبود وزن اینا
تو 4 یا 5 ماهگی دکترشون میگه شروع کنن
تو هم ببین شرایط نینی چطوریه طبق همون بده من که
تاحالا ندادم

من از 5 ماه و نیمه ای دادم

نمیدونم چی هست ولی من غذا دادم بهش چون رفلاکس داره😂

من بعداز واکسن چهار ماهگی بهش غذا دادم

بستگی به بچه تون و نظر دکترش داره
دکتر دختر من گفت ۶ماهش که تموم شد

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۷ ماهگی