بدترین کاری ک میتونی باهاش بکنی اینه ک بخای دستاشو بگیری یا دستکش دستش کنی ،، اولین گام شناخت محیط با دستاشه داره سعی میکنه اینجوری صورتشو کشف کنه و خیلی اینکار روی رشد مغزش اثر مفید داره فقط ناخناشو کوتاه نگه دار و مواظب باش اسیب جدی ب خودش نزنه این چهارتا چنگ خوب میشه
اصلا ربطی به رفلاکس نداره غریزه سنصونه بعدش هم تازه شروع میکنه به مکیدن دستاش سرگرمش کن انجام نده ولی هیچوقت جلوش و نگیر
دختر منم همینه صورتش کلا خط خطیه
قدیمی ها میگن باد تو سرشونه بذار دست بکشه
من خودم آدم بزرگم گاهی اوقات اینقدر سر و صورتم میخاره همش باید دست بکشم
دخترمنم خیلی دست میکشه تو صورتش رفلاکس هم داره همش بخاطر دست کشیدن تو صورتش از خواب بیدار میشه منم قنداق میکنم وقتی میخاد بخوابه
پسر منم همینه رفلاکس داره ی سره دستش تو صورتش امااونقد خوابش سبک بود ک گرفتن ناخنش برام خیلی سخت بود دستکش میپوشوندم اما جدیدا برااینکه ارتباط بگیره دستش نمیکنم ناخناشم میگیرم باز چنگ میزنه خودشو حتی من و
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.