۱۹ پاسخ

من دوشنبه

40هفته رو باید بگذرونی

۳۵ روز ولی امیدوارم زودتر بیاد کوچلوم

منم طبیعی ایم ۲۰روز دیگه اس،ولی چون میخوام سز بشم ۱۰روز دیگه اس

۵۵ روز دیگ
کلی خودم حس میکنم زود تر قراره بیاد😂

15 روزدیگه ولی چشمم آب نمیخوره بیاددیرترشایدبشه بچه اولم 42 هفته باآمپول دومی41 و2 روزبادهانه4 سانت دعاکنین این یکی قبل40 هفته بیادوبادهانه بازنه آمپول،🥴🥺

من 36روز دیگه ولی معلوم نیس کی دنیا بیاد

۴۵ روز دیگه🥲

روز۴۰

من ۱۸ روز دیگه سزارین میشم🥹

85 روز دیگ🥲

6 روز دیگه🥹

۱۷ روز دیگ سزارینم🥴

۵۰روز دیگه و حس میکنم ب اون موقع نمیرسه از ۳۶.۳۷هفته ب بعد باید منتظرش باشم🥲😂

من سه شنبه زایمان دارم
هنوز چند تا از کارای خونه هم مونده

هی برا منم ۱۸ روز مونده انتی‌ زده بود ۱۲ اسفند ولی دکتر گفت ۱۴ اسفند
دقیقا طبیعی نمیدونیم کی میاد🥲😆
حالا منم منتظرم درد دارم و دردام بیشتر شه برم بیارمش😂🥰🫠

هفته میاری 41 بسلامتی ولی خوب طبیعی هیچیش مشخص نیست از 38 به بعد هر لحظه منتظر دیدارش باش انشالله

منم 38 روزی دیگه

برای من زده ۱ اسفند
و من از ۱۵ بهمن هر روز منتظرشم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی