به من 29تیر وقت داده.اسنرسرس زایمان زودرس دارم
فردا خیلی استرس دارم 😔🥲
فردا ان شاالله امشب شبه آخره😍
منم رفتم دکتر،دکترم گفت 39 هفته سزارین انجام میده،الان استرس اینو دارم کیسه آبم زودتر پاره بشه یهویی بیاد.
منم۳تیر سزارینم
منم طبیعی استم دیگ تا پنشنبه جمعه هفته دیگه باید دردم یاد کنم
عزیزم بیمارستان خصوصی میری یا دولتی؟
۱۸ روز مونده🫠استرس دارمممم
من 5روز دیگه انقدر کار از سیسمونیم مونده که وقت استرس ندارم
ایشالا هر دو سلامت باشین
مامان و نی نی با هم😘😘
من 7 تیر نه استرس دارم ن بیخیالم 😐
۹ روز دیگه مونده خیلی خیلی خوشحالم از به این فکر میکنم که پنج شنبه هفته دیگه بچم رو میبینم 😍😍 ولی فک میکنم دلم برای اینکه تو شکمم بود تنگ بشه
دقیق چند روزی؟
من ۳۸ هفته و پنج روزم، ماما گفت تا ۴۰ هفته و ۲،۳ روز بهت فرصت میدم اگه دردت نگرفت با آمپول فشار
الان همش استرس دارم بچه مدفوع کنه یا چیزیش بشه... بعضی وقتا میزنه به سرم برم سزارین
منم ۵ روز دیگه ... آره استرس دارم میترسم نکنه دردم بگیره
جمعه 29برام دعا کنین 😔🖐️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.