۱۱ پاسخ

منم این مشکل دارم توی سونو ۳۶ هفته و ۳ روزم ولی با ان تی اولی الان تازه میرم تو ۳۵ هفته نمیدونم چند هفته ام اخر

کاهش حرکت داشتین؟

ان اس تی برای چی میدن؟

ولی ایشالا که برای شما همون باشه

زیاد ب این وزنایی ک میگن دل نبند من اخرین سونوم گف ۲۹۰۰ بچم ۲هفته دیگه بدنیا اومد ۲۹۷۰

خیلی خوبه ماشاالله من تازه سنو بودم گفت ۲۷۰۰ به نظرم‌کمه 😐

طبیعی زایمان میکنی

تاریخ زایمانت کیه

میگم اگه وزن بچه خوب باشه ممکنه زود تر تاریخ سزارین و بدن؟

سونو ان تی دقیق تره ،همیشه پزشک طبق ان تی پیش میره

تو چند هفته ۳ کیلو و نیمه؟!

سوال های مرتبط