۹ پاسخ

ببین عزیزم شرایطمون مثل همه تو باعپید اعصاب آروم و حال خوب داشته باشی
چه اشکالی داره کلا بهش شیرخشک بده که خودتم کم نیاری

دختر منم اینجوری بود آخر دیگ شیشه بهش دادم

منم پسرم سینه نمیگرف تاهم میگرف دخترم میومد اونو هلش میداد یا میکشید. دیگ بس. ادیت میکردن
اونم شیرخشکی کردم.. دوتاشونو همش شیشه میدادم. دیگ از وفتی بزرگیو از شیر گرفتم راحت شدم.
من ۱۹ماه از شیر گرفتم پسرتوام بزرگه عزیز
دیگ میشه از شیر بگیری
اونو از شیر بگیر درگیر کوچیکی باش

با فیدینگ شیر دهی بهش سینت بده

اون یکی سینرو بده کیانم ی وقت که نمگیره میرم سراغ اون یکی اونو میکیرع مارو بازی میدن خخخخ

با سرنگ یا قطره چکان بده

با شیشه شیر شیر خشک میدی؟

بگیر بغلت راه برو بعد شیر بده شاید اونجوری سینه تو گرفت

نده بهش تا بد گشنش بشه یکم میگیره آخر بد عادت نده

سوال های مرتبط