۴ پاسخ

من از ۵هفته دمیترون خوردم تا الان
چون نخورم حالم خیلی بد میشه البته الان خیلی خیلی بهترم
دکترم گفت اینکه میگن لب شکری میشه الکیه
هیچی نمیشه
تهوع بیشتر بچه رو اذیت میکنه

دمیترون مشکلی نداره فک کنم
چون دکتر منم داده
و ب بقیه خانمای باردار هم داده همین دکترم

فعلا اولشه حالا داری من با دمیترون کنترل کردم از لحاظ ذهنی بهش فکر نکن ببین چی بخوری کنترل میشه

به من دکترم مجبور شد داد دمیترون
الان هم که ۴ ماهم گفتم معدم همچنان اذیت میکنه فاموتیدین داد

سوال های مرتبط