بچهاشما چه برنجی مصرف میکنید ؟؟؟

۱۹ پاسخ

بره مهمون گلستان بره خودمون طارم هاشمی

هاشمی هزیزم

عنبربو شوشتر

ایرانی

فجرررر

هاشمی یا طارم استخوانی درجه یو

نیم دونه و عنبربو معمولا

برنج پاکستانی طبیعت با برنج کامفیروزی قاطی میکنم میپزم بینظیره

برنج هاشمی

دانه بلند من محلی واسم سنگینه معده درد میگیرم

ایرانی هاشمی

خوشبحال همگی افرین همگی برنج ایرانی میخورید خوسبحالتون والله ما فقط هندی ک عین لاستیک چون پول ایرانی ندارم

قبلا شیرودی الان البزر ک اونم دیگ پیدانمیشه

ما فقط برنج هاشمی

ما میریم فروشگاه هر برنجی قیمتش مناسب باشه میخرم😂منطورم البته تو برنج های ایرانی هست
عنبر بو هم خریدم یکی دوبار

عنبر بو

عنبر بو طارمی میگیرم با هندی جی تی سی خیلی خوب میشه

برنج تحفه گیلان رزاز فقط باب دلمه

محلی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۳ سالگی