۵ پاسخ

به نظرم شانسی هست به بعضیا میدن به بعضیا نمیدن. برا ما طرح یسنا فقط یه بار ریختن پیگیری کردم گفت یه طرح حمایتی هست معلوم نمیشه که . شاید به یکی بزنن به یکی نزنن

دو سال و نیمش ۱۰کیلو نبم

چقدر میدن در ماه بچه منم خیلی لاغر

بستگی به وزن بچه داره
میگن دست بهداشت نیس خود دولت انتخاب میکنه

شاید وزن بچه ات خوبه

سوال های مرتبط

مامان هلما و حسان مامان هلما و حسان ۳ سالگی