۴ پاسخ

نه نوزادی دوران خیلی حساسیه تب جزو علایم خطره تو این سن،اگه واقعا تب داره دکترببر

ببرش دکتر

تا ۱ ماه اول ب بچه هیچ دارویی نمیدن ک

نه اصلا ..اگه خدانکرده تب داشت حتما ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان دوتاوروجک مامان دوتاوروجک ۱ سالگی
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی
مامان سبحان و نویان مامان سبحان و نویان ۱ سالگی