خانما تو بارداری میشه دندون کشید

۱۱ پاسخ

خیر نمیشه مگر از دکترت نامه بگیری خطر داره

نه اصلا نمیشه. حتا داروم نباید خورد

توهفته شما بودم

من کشیدم

سه ماه دوم میشه

جای مخصوص برو از پزشکت نامش رو بگیر درد دندون من شنیدم زایمان زود رس میاره باهاش سر نکن

دندون درد تو بارداری پدر آدمو درمیاره
نمیشه باید نامه از دکتر متخصص داشته باشی ولی همین دیگه ضرر نداشت که دندون پزشک نامه نمی‌خواست یجور باید تا کنی بگذره
با آب‌نمک و آبلیمو قرقره کن دمنوش ختمی هم خوبه ضرر نداره گوگل زدم قبلا آروم میکنه و استامینوفن ساده

نه مگر در موارد اضطراری چون باید بیحس بشی و خوب نیست

سه ماه دوم میشه اونم فقط با اجازه و نامه ی پزشکت

فکرنکنم میگن بی حسی ضرر داره

فکر نمیکنم بذارن مگه نامه دکتر داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عروسکم🩷 مامان عروسکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری