من داشتم از دندون درد میمیرم جوری که شب ها خواب نداشتم هرچی بگی رو امتحان کردم به پیشنهاد یک نفر برگ انغوزه رو جوشوندم توی دهنم چند ثانیه نگه داشتم بد ریختم بیرون این کار چند بار کردم خیلی دردش اروم شد
برو دکترت نامه میده میری دندون پزشک حتی عصب کشی هم میتونی بکنی
روش رب انار بذار دردش و میگیره
برو درست کن
میخک رو بجوشون بعد بهش سرکه سیب و گلاب و نمک اضاف کن تو دهنت غرغره کن نگه دار تا تندیش حس کنی
اره میشه دکتر من گفت شیاف بزن از چند روز قبلش داروی اسپرینم اگه میخوری یه فهته قبلش نباید بخوری
اره سه ماهه دوم ، سوم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.