سلام من خیلی دندون درد دارم تو هفته ی من میشه برم دندون پزشکی؟

۴ پاسخ

طبیعیه تو این سن بارداری دندون درد

اره منم درد شدید دارم.
رسیده ب عصب
فردا میرم دانشکده دندون پزشکی
اونجا کار دندون پزشکی بارداری انجام میدن.
ولی از دکترت اجازه بگیر و بعد برو

اره از پزشک زنان نامه بگیر که توش ثبت کرده باشه چند هفته ای و اقدام دندانپزشکی مانعی برات نداره

بله با نامه متخصص زنان

سوال های مرتبط

مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهفتم بارداری