خانما میتونم اسپرسو بخورم؟؟؟
یا ضرر دارد

۱۰ پاسخ

وای فک کردم نوشتی اسپرم😭😭🤣

من این اواخر چندباری خوردم

من خوردم چندباری

من با اینکه بارداری پرخطری داشتم نمیدونستم مضره تا ۴ماه اول انقد خوردم که نگو خداروشکر هیچی نشد

حالا یه دفعه اشکال نداره ولی زیادش نمیزاره بچه وزن بگیره

میگن کافیین خوب نیست تو بارداری

اگه قبلا عادت داشتی و مدام میخوردی یه فنجون قهوه بخور اسپرسو خیلی غلیظه قهوه معمولی بخور

نخور گلم بزار بچه به دنیا اومد با خیاله راحت بخور

اووووو من خیلی خوردم چیز هم نشد

نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان هفته چهلم بارداری