خانما الان میتونم چای دارچین بخورم یا ضرر داره؟؟

۵ پاسخ

من از اول بارداری میخورم

اره عزیزم الان میتونی بخوری برای زایمانت هم خوبه دهانه رحم رو نرم میکنه

بخور بابا سخت نگیر

مگه بده من همش میخورم

مگه بده؟منکه همش میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا آراد مامان آقا آراد ۶ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی