سلام چای دارچین خوبه بخورم

۳ پاسخ

دارچین تا اونجایی که میدونم خوب نیست ولی حالا یبار مشکل ندارن

دارچین نخور هم گرمیه هم زایمان زودرس میاره

اره مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آقا آراد مامان آقا آراد ۶ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد