۴ پاسخ

شاید گشنه هس شاید شیر شو میخاد شایدم خابش میاد شایدم حوصله اش سر رفته

دقیقا پسرمنم اینطوری شده بهونه‌گیر لج باز گریه میکنه بی قراره اصلا نمی‌فهمم چشه بهد واکسن اینطور شده

پسر منم همینطوره

جهش رشدیه و کاملا طبیعیه پسر منم تو سن پسر شما دقیقا همینجوری بود خوابشم کلن به هم ریخته بود نمیخابید اصلا به خاطر سرعت رشد مغزشونه که اذیته یکم مدارا کن باهاش دوالی سه هفته دیگه درست میشه نگران نباش

سوال های مرتبط