۲ پاسخ

به شناخت رسیدنش،حس استقلالی که میخاد داشته باشه ، باهاش همسو شو وچیزی رو به اجبار بهش دیکته نکن ،حالا وقتشه همقدش شی وتو چشماش زل بزنی و باهاش بچگی کنی بدون زور واجبات 😉

دختر منم همینطور دقیقاااا 👌💔🥲اصلا غذا نمیخوره خیلی هم بهونه میگیره مال دندونه بنظرم دندون آسیابی

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️فاطمه❤️❤️ مامان ❤️❤️فاطمه❤️❤️ ۲ سالگی