۴ پاسخ

من اوضاع جنگ نیستم اومدم شهرستان واکسن 18ماهگی بچم نزدم چکارکنم دوماه دیگه بزنم اشکال نداره

آ ره متاسفانه

شما کی زدین واکست رو

کلا تغییر کرد.
غرغرو شد گریه صب تا شب.
بدغذا بدخواب.
بدخلق.
حسااااس.


مارو پاره کرده

سوال های مرتبط