۹ پاسخ

برا اقدام نباید ژل یا روان کننده و هرچیز دیگ ای استفاده کنی

اصلانباید موقع اقدام چیزی بزنی نمیذاره اسپرم حرکت کنه برسه تخمک

نه نباید استفاده کنی

تو برنامه گهواره هم نوشته بود نباید ژل استفاده کنید !

نباید ژل استفاده کنی

بهتره از ژل استفاده نکنی کیفیت اسپرم رو میاره پایین

عزیزم برا اقدام هیچی نباید استفاده بشه اسپرم ضعیف میشه و یا میمیره

داگی

ژل لوبریکانت
برپایه آب
ولی خب نی

ژل که فک نکنم موردی داشته باشه
پوزیشن نمیدونم ولی بعدش حتما ده دقه دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری
در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 قصد بارداری