درد واژن و پهلو ها تو هفته من طبیعیه ؟

۳ پاسخ

من زوده از الان دارم

منم درد واژن دارم چند روزه

اره من درد واژن داشتم. هنوزم دارم و دکتر گفت عادیه

سوال های مرتبط

مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری