سزارین در بیمارستان صارم پارت۴

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام عزیزم مرسی که تجربه ات رو باهامون درمیون گذاشتی، از چند روز قبل اتاق خصوصی رزرو کردی؟ چه وسایلی با خودمون ببریم؟

سلام عزیزم ببخشید شما پمپ درد هم داشتید ؟

عزیزم دکتر جدا دستمزد نگرفتن ازتون؟

عزیزم خیلی ممنون که تجربه ت رو نوشتی… منم با دکتر نیک‌نفسم خیالم راحت شد

سلام سزارین اختیاری بودی یا اجباری؟!؟

سلام عزیزم
ببخشید شما با دکتر نیک نفس سزارین اختیاری بودید یا اجباری؟

در مجموع از سزارین راضی بودی

عزیزم خیلی خوب توضیح دادی و منی ک اولین باره قراره اونجا زایمان کنم نگران بودم
ممنون از توضیحاتت ♥️

چقدر خوب‌بود نوشته هات من همش استرس دارم بیمارستان و‌دکتر‌خوب‌نباشه
منم تحت نظر‌ دکتر نیک نفسم

زایمان قبلیم عرفان نیایش بودم عالی بودم الانم چون دکترقبلیم دیگه زایمان نمیکنه‌مجبور‌شدم اینجا بیام
فقط از قسمت nicu ناراضی بودی یا پرستارای بخشم بد بودن؟

مبارکه عزیزم قدمش خیر باشه
کمر بند رو برا افتادگی شکمت نوشت

چ حالی داری تایپ کنی 😢🤕

سلام عزیزم به سلامتی ان شاالله همیشه سلامت باشن و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن
میتونم بپرسم چه بیمه ای بودین؟
چقد از هزینه بیمارستاپ و بیمه برا زایمانتون داد؟

هزینه nicu خیلی بالاس درسته؟ چقد شد

سوال های مرتبط

مامان شایان 💙 مامان شایان 💙 ۴ ماهگی
مامان شایان 💙 مامان شایان 💙 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی