۶ پاسخ

منم همین شیر خشک میدم خوبه

یبوست میشد اولش، روزی یبار ببلاک کامفورت میدم بهتر شده

من میدم خیلی وزن دهی خوبی داشته تا الان

من میدادم‌یبوست بود

ن خوبه برا پسرم

من میدم ولی وزن دهی خوبی نداره شیرخشک کلان یبوست داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی