خانما 7 هفته تمام برم سونوی تشکیل قلب ؟

۵ پاسخ

عههههههه عزیزم بارداری؟؟؟؟خداروشکر خیلی خوشحال شدم واست 😍♥️✨🧿

اره انشالله که قلبش تشکیل شده
چندتا خانوما تو گهواره دیدم هفت هفته چهار پنج روز بودن رفتن سونو قلب تشکیل شده بود. منم فردا هفت هفته تمومه انشالله این هفته میرم سونو

ما8هفته1روز دکتر نوبت سونو قلب دادبهمون

تو این هفته برو سونو شنبه نوبت بگیر انشالله صدای قلب کوشولوشو بشنوی عزیزم بهترین اهنگی باشع که اون روز میشنوی 🥹🥹

هشت رو تموم کن تو ۹ هفته برو که دیگه قطعی تشکیل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان «مَهدیار» مامان «مَهدیار» هفته یازدهم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری