نوزادم سرما خورده حالم داغونه خیلی میترسم

۲ پاسخ

نوزاد منم سرما خورده و سرفه های شدیدی داره
چند روزه خیلی نگرانشم
دکتر گفت دارو نمیشه داد به زیر سه ماه
فقط اسپری بینی و دستگاه بخور

نترس عزیزم ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان بردیا👶🏻🩵 مامان بردیا👶🏻🩵 ۱۴ ماهگی