من جرا زایمان نمیکنم 😀😀😀😀🫢

۱۰ پاسخ

ایشالله زود فارق میشی عزیزم به وقتش

مث من

من ۴۰ هفته و ۴ روز زایمان کردم الانم از دست نخوابیدنای این وروجک کلافه ام

منم بخدا دیگه کلافه ام عالمو آدمم زنگ میزنن زایمان نکردییی😄

منم موندم چرا شروع نمیشه

همون داخل بهتره من نه خواب دارم
نه پستان😂

همون تو بهترن😅😅😅

منم هی میگم امروز دردم شروع میشه فردا شروع میشه ولی هییییچ خبری نیس 😪

انشالله شبی درد یاد کنی😅😅😅😅

می‌کنی انشالله به سلامتی ☺️
بعد مثل من میگی چرا نمیخابههه😂😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۳ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد