۱ بگیر چون بچه اوایل بیشتر کثیف کاری میکنه
من یدونه صفر خرید زده بود روش ۳ کیلو یدونه ۱ یدونه هم ۲ خریدم فعلن تا هم دوباره بخرم
والا من از چندتا مامانایی که اطرافم بود پرسیدم گفتن سایز 3 و 4 خیلی استفاده میشه ولی برای اوایلش من خودم دو تا یک گرفتم هشت تا دو
از یک تا سه هر کدوم حداقل دوتا بگیر
بیشتر سه و چهار و پنج استفاده میشه
اگه در توانت هست که از هر کدوم تا پنج بسته بگیر
حواستون باشه زیاد نخرین شاید یه مارکی به بچه نسازه
اما بعد یک سال چهااااررر و پنج خیلی استفاده میشه ک دیگه گیر هم نمیاد اما کوچیکا زیاد بودن هرجا رفتم
برای من ۳بیشتر استفاده شد اما بعد از یکی دو ماه ، مای بیبی سایز یک بگیر نه صفر ، دو هم دو تا بگیر
ما خیلی بچه کوچیک داریم..سایز صفر یه بسته ی کوچیک
سایز ۱ چهارتا ۵ بسته
سایز ۲ بینهایت
به نظرم از یک تا سه بسته ای ۲ تا فعلا بگیر
من صفر و یک خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.