۱۱ پاسخ

۱ بگیر چون بچه اوایل بیشتر کثیف کاری میکنه

من یدونه صفر خرید زده بود روش ۳ کیلو یدونه ۱ یدونه هم ۲ خریدم فعلن تا هم دوباره بخرم

والا من از چندتا مامانایی که اطرافم بود پرسیدم گفتن سایز 3 و 4 خیلی استفاده میشه ولی برای اوایلش من خودم دو تا یک گرفتم هشت تا دو

از یک تا سه هر کدوم حداقل دوتا بگیر

بیشتر سه و چهار و پنج استفاده میشه
اگه در توانت هست که از هر کدوم تا پنج بسته بگیر

حواستون باشه زیاد نخرین شاید یه مارکی به بچه نسازه

اما بعد یک سال چهااااررر و پنج خیلی استفاده میشه ک دیگه گیر هم نمیاد اما کوچیکا زیاد بودن هرجا رفتم

برای من ۳بیشتر استفاده شد اما بعد از یکی دو ماه ، مای بیبی سایز یک بگیر نه صفر ، دو هم دو تا بگیر

ما خیلی بچه کوچیک داریم..سایز صفر یه بسته ی کوچیک
سایز ۱ چهارتا ۵ بسته
سایز ۲ بینهایت

به نظرم از یک تا سه بسته ای ۲ تا فعلا بگیر

من صفر و یک خریدم

سوال های مرتبط

مامان نویان 💕🐣 مامان نویان 💕🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری