۷ پاسخ

من از هانیز واقعا راضی بودم
نم نمیزد
نازکه
با کانفی خارجی برابری میکنه

بچه ممکن به یه برند از پوشک حساسیت نشون بده.بنظرم زیاد گرفتنش کار اشتباهیه

کانفی و هانیز و مای بیبی خوبه.من یبار مولفیکس گرفتم کش رونش انقد شل بود پیپی میکرد میریخت بیرون ولی مای بیبی اینطور نبود. مای بیبی سایز صفر هم داره جمو جوره برای ۲و خورده ای تا ۳ کیلو.شل و ول نیست.

من ۳ تا سایز ۱ گرفتم مولفیکس روش نوشته برای ۳ تا ۵ کیلو مناسبه

من فعلا سه بسته سایز یک گرفتم فق

من برای پسرم کانفی آلمانی میگرفتم و برای دخترمم کانفی گرفتم

مولفیکس پهنه و زبره کشش شله
مای بیبی خوبه نرم لطیفه بنظرم بهترینه
هانیز نازک تره ولی اونم لطیفه خوبه
من دخترم تپلی بود تا سایز ۴+ مای بیبی استفاده میکردم بعدش یهو سایز ۵ خیلی گندس بدردم نخورد هانیز استفاده کردم.
بستگی ب فرم بچت داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی