دوستان شماهم پوشک گرفتین از الان چه مارکی خوبه به نظرتون

۱۱ پاسخ

اره بالا من یه عالمه خریدم گذاشتم کنار
مولفیکسم خریدم کارتونی
چونکه مولفیکس ضد حساسیته

پوشکا چقدر تاریخ دارن؟ ک اگر بشه زودتر بخریم ی مقداری بذاریم کنار

من هنوز نگرفتم ولی میخوام یواش یواش بگیرم مارک مای بیبی مدنظرمه

الان مای بی بی چه قیمته؟

الهی یعنی از الان باید مای بی بی بگیریم😂انوقت بچه بهش حساس باشه چی🤦🏻‍♀️

من هم مولفیکس گرفتم هم مای بیبی

مای بیبی از همش بهتره
مولفیکس به خیلی از بچه ها نمیسازه

مولفیکس و مای بیبی خوبن البته باید ببینی پوست بچت حساس نباشه بهشون

مای بی بی

مای بیبی گرفتم

سلام اره من گرفتم مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان محمد حیدر💌🥹 مامان محمد حیدر💌🥹 ۳ ماهگی
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری