ببین مولفیکس و مای بی بی از پوشکایی هستن که حساسیت نمیدن
من الان یه بسته صفر گرفتم یه بسته یک و یک بسته دو فعلا
ولی از سایز یک و دو و سه حتما چنتا میگیرم تا زایمانم
بخر نهایت نساخت مارکش عوض کن چون وحشتناک داره گرون میشه
من یدونه سایز صفر هانیز گرفتم. مطمئن ترین و ضد حساسیت ترینه تو بازار .
بعدش ببینم یا مای بی بی میخرم یا مولفیکس.شایدم پیدا کنم همون هانیه میخرم از کناره هاش پس نمیده و پاهای بچه رو نمیخوره رد نمینداره. نرمه جنسش.
پوشک و ریسکه خریدش یهو دیدی ی مارکی خریدی بچه حساسیت داشت بهش اونوقت نمیتونی استفاده کنی ،میتونی پولشو جمع کنی اونموقع ک تست گرفتی بری بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.