سلام خانما پوشک میخام بگیرم از الان بنظرتون چ سایزایی بگیرم👶💕

۴ پاسخ

ببین مولفیکس و مای بی بی از پوشکایی هستن که حساسیت نمیدن
من الان یه بسته صفر گرفتم یه بسته یک و یک بسته دو فعلا
ولی از سایز یک و دو و سه حتما چنتا میگیرم تا زایمانم

بخر نهایت نساخت مارکش عوض کن چون وحشتناک داره گرون میشه

من یدونه سایز صفر هانیز گرفتم. مطمئن ترین و ضد حساسیت ترینه تو بازار .
بعدش ببینم یا مای بی بی میخرم یا مولفیکس.شایدم پیدا کنم همون هانیه میخرم از کناره هاش پس نمیده و پاهای بچه رو نمیخوره رد نمینداره. نرمه جنسش.

پوشک و ریسکه خریدش یهو دیدی ی مارکی خریدی بچه حساسیت داشت بهش اونوقت نمیتونی استفاده کنی ،میتونی پولشو جمع کنی اونموقع ک تست گرفتی بری بخری

سوال های مرتبط