من از دوستم که بچش ۹ ماهشه پرسیدم گفت الان روزی سه تا یا چهارتا مصرف داره ولی اوایل روزی ۱۰ تا ۱۲ تا مصرف داشته و میگه سایز ۱ و ۲ زود کوچیک میشه
من 4 بسته 1 گرفتم
4 بسته 2
8 بسته3 چون سر دخترم بیشترین مقدارو مصرف کرد
4 بسته 4
من از هرکی پرسیدم گفتن مای بیبی یه اکثر بچه ها میخوره ما گرفتیم از سایز ۱ یک جعبه که تا یک ماهگی این حدود مصرف میشه میگن روزی ۷ ۸ تا مصرف میشه بعدیا ۴ تا و ... گرفتیم گذاشتیم کنار هنوزم تو بعضی فروشگاه ها قیمت قدیم هستش نهایت حساسیت داشت تو دیوار بفروش تاریخ دارن ولی میخوره بنظرم نگران نباشید
من برای بچم پیش پیش خریدم
ب نظرم اگه بچه رو زود عوض کنی و نذاری همش جاش خیس باشه حساسیت اینا نمیده
تعداد نمیدونم
سایز ۱ رو زیاد نگیر
۲ هم همینطور یعنی تا ۶ ۷ تا
ولی سایز ۳ و۴ من خیلییی استفاده کردم
۴که شاید ۲۰ تا
من مولفیکس گرفتم سایز ۱سه بسته
سایز ۲و ۳هم یک بسته
شنیدم اولین مارکی که استفاده کنه بهش میسازه همیشه هم باید همون مارک رو بزنه
۴ استپ وزنه بیشتر ۴ بگیر
تا هفته اول صفر
بعدش سایز ۱
البته بستگی داره چه مارکی هم بگیری
فقط یه بسته سایز ۱ الان باید بگیری اگه باهاش خوب بود و حساسیت نداشت بعدا دیگه تعداد بالا بگیر
قیمت جدیدم دیگه نیس عزیزم چه برسه قدیم
سلام عزیزم باید ببینی چه مارک پوشکی به بچت میسازه
الان نگیر یه موقع مارکی که گرفتی بهش حساسیت میده هیچ کدومو نمیتونی استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.