ببین من جدیدا نمیدونم پوشاک ها رو بهتر کردن یا نه ولی برا پسرم هم مرسی خریدم هم مای بی بی هم مولفیکس
به نظرم مای بی بی از همه بهتره
چسباش باز نمیشه بیرونم نمیزنه ازش
سایز ۱ زود کوچیک میشه.
من از ی جایی خریدم که بهم گفت اگه به بچت نساخت بیا با یک مارک دیگه عوض کن
برا همین زیاد پوشک خریدم تا حالا
عالیه من یک ماه پیش ۷۹۰ خریدم
اره بخر من، 650گرفتم
مای بیبی واس نوزادبهتره
ب نظرم واسه بیمارستان مارک مای بیبی بگیر ک مطمئن باشی حساسیت نمیده
خبلی خوبه
مفته عالیه بخر عزیزم اهواز خیلی گرون هست قیمتاهاش
اره از کجا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.