۳ پاسخ

بیمارستان خصوصی بادکترخوب کرمان میشناسین

من ۴ زایمانمه اونجا...ولی چندتا از اطرافیان اونجا زایمان کردن هم سزارین هم طبیعی راضی بودن

بله من یه بار زایمان طبیعی داشتم تمیز پرسنل هم دلسوز و خوب هستن

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد