سلام فاطمه جان
من ترکیبی پیش رفتم .
آناهید الان غذاهای انگشتی و نون و کوکو و پنکیک اینارو بادست خودش برمیداره میخوره.
بقیه غذاها رو با قاشق خودم میذارم دهنش .
خودش قاشق برنمیداره . تو غذاهای انگشتی خودمم وسطاش غذا میذارم دهنش که مطمئن بشم سیر میشه .
من این روشو نرفتم الان میدمش لهش میکنه
والا خودش که با قاشق نه ولی با دست یه چیزایی که بتونه میذاره دهنش خودمم هم غذا میذارم دهنش همینجوریم یه ذره میخوره بذارم خودش بخوره که هیچی نمیخوره
قاشق که زوده بتونن قشنگ بخورن ولی بله با دست کامل تا ته غذاشو میخوره با قاشقم میخوره ولی خب نه درست میریزه ازش ولی با دست عالی
من روش ترکیبی رو پیش رفتم
غذا انگشتی باشه یکی یکی میذارم روی میزش برمیداره میخوره ولی سیر نمیشه با غذا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.