وای فردا واکسن ۶ماهگی پسرمه..ازالان نگرانم

۹ پاسخ

منم دقیقا فردا میبرمش واسه واکسن
دلم از الان واسش کبابه😞

عزیزم هیچ مشکلی پیش نمیاد نگران نباش نیازی هم نیست قبل واکسن به نوزادات قطره استامینوفن بدی اول اجازه بده واکسن بهش زده شه بعد اگه تب کرد دوبرابر وزن قطره استامینوفن بده دقت کن اگه قطره پاراکید دادی دوبرابر وزن ندی چون قطره هاش درشته.. روز اول روی پای چپ حوله سرد قرار بده روز بعد حوله گرم..

نکنه واکسن شش ماهگی هم سه تا تزریقیه؟؟؟؟؟؟

خیلی خیلی راحت نگران نباش

وای دقیقا پسر منم فردا داره😩

نگران نباش عزیزم بجاش راحت میشی تا یکسالگی

سبکه
من اینسری سرسوزن خریدم بردم.اصلا اذیت نشدن
بعضی وقتا سرسوزن میخوره به شیشه کندمیشه.درد میگیره

منم خیلی استرس داشتم عزیزم ولی میگذره مثل واکسن های قبلیش نگران نباش گلم

آخ آخ منم دارم از استرس می‌میرم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی