۶ پاسخ

اگر به واکسن باشه 4 ماهگی مال من3 تا بود ولی خیلی راحت گذشت، 6 ماهگی 1 دونس، البته من امروز زدم خیلی نتونستم مراعات کنم نشست، پاش نپیچیدم، کمپرس مرتب بلافاصله بعد واکسن نذاشتم فقط قطره به موقع دادم ی کم غر میزنه وپاش قرمز وخونمرده شده قد نخود

برای من هر دوتا فوق العاده سبک گذشت انگار نزدی

پسر من برای ۶ ماهگی یکم تب کرد تقریبا تا ۳۹ هم رفت ولی ۴ ماهگی بشدت بیقرار بود

پسرمن ۶ماهگی راحت بودولی ۲و۴سخت بود

برا من ٦ تبش تا ٣٩ رفت لعنتي بردمش بيمارستان

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان رادین🤍💙🐻 مامان رادین🤍💙🐻 ۱ سالگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی