اگر به واکسن باشه 4 ماهگی مال من3 تا بود ولی خیلی راحت گذشت، 6 ماهگی 1 دونس، البته من امروز زدم خیلی نتونستم مراعات کنم نشست، پاش نپیچیدم، کمپرس مرتب بلافاصله بعد واکسن نذاشتم فقط قطره به موقع دادم ی کم غر میزنه وپاش قرمز وخونمرده شده قد نخود
برای من هر دوتا فوق العاده سبک گذشت انگار نزدی
پسر من برای ۶ ماهگی یکم تب کرد تقریبا تا ۳۹ هم رفت ولی ۴ ماهگی بشدت بیقرار بود
پسرمن ۶ماهگی راحت بودولی ۲و۴سخت بود
برا من ٦ تبش تا ٣٩ رفت لعنتي بردمش بيمارستان
۶ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.