۶ پاسخ

برای دختر من خیلی سبک بود

واسه پسر من سنگین بود تا سه روز تب داشت انشالله واسه شما سبک باشه

دختر من فقط ۴ ماهگیش اذیت شد شبش تا صبح ناله میزد بچم
ولی در کل تب نکرد زیاد
همشون زود رفع شدن

دیروز زدم براش تاخود الان تب کرده هرکاری میکنم تبش پاین نمیا

برا مت همشون سبک بود

برا دختر منکه خیلی سبک بود ،البته دخترم ۴ذماهگی اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی