برای دختر من خیلی سبک بود
واسه پسر من سنگین بود تا سه روز تب داشت انشالله واسه شما سبک باشه
دختر من فقط ۴ ماهگیش اذیت شد شبش تا صبح ناله میزد بچم
ولی در کل تب نکرد زیاد
همشون زود رفع شدن
دیروز زدم براش تاخود الان تب کرده هرکاری میکنم تبش پاین نمیا
برا مت همشون سبک بود
برا دختر منکه خیلی سبک بود ،البته دخترم ۴ذماهگی اذیت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.