سلام خانوما
از واکسن ۶ماهگی بگید
سبکه؟

۶ پاسخ

یکم برای ما از دوتا دیگه سخت بود دوسه بار تب کرد

خب بود. سبك

خیلی سبک

ماهم هفته دیگ واکسن ۶ ماهگی داریم 🫠

بله خوب بود

عالی انگار نه انگار فقط سر موقع پاراکید بده ...من حتی کمپرس هم نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی