دخترا من تنگی نفس دارم از چیه

۶ پاسخ

بچه بزرگ شده داره به دیافراگم و ریه فشار میاره
فقط خم نشد کمرتو صاف نگه دار تا بلکه سه چهار هفتت بگذره

منم دارم

ضربان قلبت سریع تر میزنه تا حجم خون بیشتری رو برسونه
هرچی نباشه یه قلب داره برای دو نفر میزنه

بدترین درد منم از هفته پانزدهم شانزدهم گرفتم خیلی بد😭

منم خیلی دارم بعضی اوقات حس می کنم نفس دیگ نمی تونم بکشم دکترم گفت مال رحمه ک بزرگ میشع

از بچه😂

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین 😍 مامان سیدحسین 😍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی