خانما سزارینی شب قبلش شام چی خوردین ؟

۱۰ پاسخ

از ناهار هیچ نخوردم سر شب هم یه تیکه نون قندی خوردم یک نیم شب هم سز شدم

من بچه اولم شبش کشک خوردم یعنی هوس کشک کردم خوردم زیاد صبش درد گرفتم بردنم بیمارستان سزارین شدم بچم مدفوع کرده بود و دو بند ناف دورگردنش

جوجه کباب

کتلت زیاد

یادم نیس🤣🤣🤣🤣

نصف شاورما

جوجه کباب

یادم نیست😅 ولی بهترین غذا برای قبل هر جراحی جوجه کبابه گوشت قرمز میگن بهتره نخورین

غذای سفت نفخ دار نخور تا اذیت نشی

قورمه سبزي

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان نیلا🩷✨ مامان نیلا🩷✨ ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی