احتمالا الان وزنش خیلی بیشتر شده.
من 10کیلو هم4 میبندم هم5دوتاش اوکیا
دختره من دوسال ونیمشه گاهی مولفیکس ۵ هم میبندم اوکیه
تقریبا از ۹ کیلو حالا یکی از ۶ ماهگی یکی ۸ ماهگی...
اینم آسمان من سفید و برفی
من بچم۸۴٠٠هست مولفیکس ۴میزنم ولی اگ مای بی بی بخرم ۵میخرم چون قالبش کوچیک ولی مولفیکش بزرگ
من همش فک میکردم ۱ دونه آسمان هست اونم دختر منه نگو بازم هست 😍😍😍😍😍خداییش درآینده بابت این اسم زیبا کلی سپاسگزار ما میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.