۶ پاسخ

احتمالا الان وزنش خیلی بیشتر شده.

من 10کیلو هم4 میبندم هم5دوتاش اوکیا

دختره من دوسال ونیمشه گاهی مولفیکس ۵ هم می‌بندم اوکیه

تقریبا از ۹ کیلو حالا یکی از ۶ ماهگی یکی ۸ ماهگی...

اینم آسمان من سفید و برفی

تصویر

من بچم۸۴٠٠هست مولفیکس ۴میزنم ولی اگ مای بی بی بخرم ۵میخرم چون قالبش کوچیک ولی مولفیکش بزرگ

من همش فک میکردم ۱ دونه آسمان هست اونم دختر منه نگو بازم هست 😍😍😍😍😍خداییش درآینده بابت این اسم زیبا کلی سپاسگزار ما میشن

سوال های مرتبط