۱۱ پاسخ

من همینجوری بود دردام فاصله دردهارو بشمار چون هفتتم خوبه

اره حتما برو بیمارستان

انقباضای من این شکلی نبود.
دقیقا مثل زمانی که پریود میشدم اماا شدیدتر و با فاصله کم. به نظر من خود ادم متوجه میشه که انقباضاش شروع شده. منظم و دردناک. حس ادرار هم نداشتم. ولی به هر حال ریسک نکن و برو زایشگاه چک کن

اگر انقباض باشه هی میگیره ول میده و ادامه داره

اگه سوالی هم داری بپرس که طبق تجربه‌م بگم بهت و استرست کم بشه

برو زایشگاه چک کنن

دو سه بار از سر شب اینجوری شدم
ولی تکرر ادرار خیلی زیاد دارم خیلییییی

بچه که خیلی خودشو سفت می‌کنه

اگ خودشو سفت میکنه انقباضه

اگ‌میگیره ول میکنه انقباضه

منم اینجوریم

سوال های مرتبط