هر چقدر ندی بهتره. هیچی ندارم جز ضرر
اصلا بهش نده قند خوبی نداره!😐
هیچ خاصیتی نداره پرازقند و نگهدارنده
قند بالایی داره نده
زیر ۱ سال نباید داد
اتفاقا خاصیتش از سرلاک بیشتره چون گندم داره من عز شیش ماهی دادم بهش خیلیم دوست داره گاهیم با کیوه ها ترکیبی میدم بهش
اصن نده
هیچ خاصیتی نداره ک
خاصیتی ندارها
من اصلا نمیخوام بدم
این همه غذای سالم چرا بیسکوییت؟
سوال واسه یک ماه پیشه؟😐🤣
منم گاهی میدم عالیه واسه تنوع
بامیوه ها قاطی کن بده پسر منم خیلی دوس داره
بهش نده براش پنکیک درست کن توش موز بریز خیلی خوب میشه❤️
من هر چند وقتی اگه چیزی نداشته باشم وقت نباشه ی دونه میدم ولی در کل زیاد نمیدم
حساسیت زا هست عزیزم اصلا خوب نیست
سرلاک بده هم سرلاک گندم هست بده بهش یا حریره بادام سرلاک برنج، غذای غنچه گندم و موز همه اینا از شیش ماهگی هستن اینا
من ميدم گاهي
نه میگم ۲هفتس شروع کردم
آخه چه خاصیتی دارع
من۲هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.