۷ پاسخ

من فردا سزارین ام
گفت دوازده به بعد هیچی نخور حتی آب
ولی شام جوجه خوردم

سوال منم هست

بردی نامه رو قبول کردن ؟؟

غذا کبابی بهتره (مثلا ماهی یا جوجه)یکم سالاد
که هم مقوی هم جون میگیری
بعد سزارین تا ۷،۸ ساعت معمولا گرسنه میمونی تا تاثیر بی‌حسی بره از روی گوارش و روده و اینا ،چون اون نواحی سر هستن

سلام عزیزم
تونستی نامه برا سزارین اختیاری بگیری🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

کرفس

اتفاقا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان نیلا🩷✨ مامان نیلا🩷✨ ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان کوهیار جون مامان کوهیار جون ۲ ماهگی