دختر من بعضی وقتا هر شب امشب سع شبه میگیره تا پنجصبح گریه میکنه فقط
هر لحظه و شبا بدتره
اوایل هرشب و روز بود
الان بعضی وقتا میگیره
مثلا دو سه روز خوبه یهوو دو روز میگیره
رفته رفته شدتش کمتر میشه
اصلا قاعده خاصی برای بچه ی من ک نداره حقیقتا. نمیفهمم چجوری بعضی ها میگن راس ساعت فلان میاد تا فلان
کولیک خبر نمیکنه ک کی میگیره شاید کوچولوت برا دفع مدفوع زور میزنه با کولیک اشتباه نگیری
هرشب
پسرمن که هرشبوروز دورخودش میپیچه جیغ میزنه😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.